Strefa klienta

UWAGA!

Ze względu na wprowadzany w naszej Spółdzielni nowy program lojalnościowy "Społem znaczy razem"
dotychczasowa Karta Klienta od 8 czerwca 2022 r. przestanie funkcjonować.
Do odbioru nowej Karty Klienta zapraszamy w naszych sklepach lub biurze Spółdzielni
OD 22 CZERWCA 2022 R.
Zasady funkcjonowania Programu oraz warunki uczestnictwa w Programie będą określone w Regulaminie.

 

                 INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW KART LOJALNOŚCIOWYCH „SPOŁEM ZNACZY RAZEM”

 

  1. Administratorem Danych Osobowych pracowników jest „Społem” Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Skawinie z siedzibą w Skawinie, przy ul. Słowackiego 1, 32-050 Skawina, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000081716, REGON: 001096396, NIP: 6750003744, zwaną dalej „Administratorem” skrót: ADO.
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można się kontaktować pod  nr tel. 12/276-20-38 oraz na adres email: kadry@skawina.spolem.org.pl
  3. Administrator przetwarza dane osobowe klientów, którzy przystąpili do programu lojalnościowego na podstawie deklaracji klienta o przystąpieniu do programu oraz na podstawie wyrażonych przez niego zgód.
  4. Administrator przetwarza dane klientów w celu realizacji jego zobowiązań wynikających z programu lojalnościowego i obejmują : imię i nazwisko, PESEL, datę urodzenia, datę imienin, narodowość, płeć, numer telefony, adres email, login, identyfikator użytkownika (ID), nr karty klienta, nr IP połączenia ( dalej: „Dane osobowe”)
  5. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Organizatora, o których mowa w pkt.4 powyżej w celu, o którym mowa w pkt.4 powyżej, jest udzielona przez Uczestnika Programu zgoda ( art.6. ust. 1 lit. f RODO)
  6. Przetwarzanie danych dokonywane przez Administratora polega między innymi na monitorowaniu zachowania klientów, poprzez monitorowanie ich zakupów dokonywanych przy użyciu karty lojalnościowej.
  7. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Programu, na co składa się m.in.:
  1. Naliczanie punktów za dokonane zakupy;
  2. Aktualizacja Stanu konta Uczestnika Programu;
  3. Dezaktywacja punktów;
  4. Dokonywanie korekt na Koncie Uczestnika;
  5. Wymiana punktów na e-bony.
  1. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Organizatora, o których mowa w pk.7 powyżej, jest udzielona przez Uczestnika Programu zgoda ( art. 6 ust.1 lit.a RODO).
  2. Dane klientów podlegają profilowaniu i zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji wobec klientów  w przedmiocie przedstawienia im dostosowanej do ich indywidualnych preferencji oferty handlowej.
  3. Dane klientów są przetwarzane w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego.
  4. Klient może w każdej chwili wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Organizatora, o których mowa w pkt.8 powyżej jest prawnie uzasadniony interes Administratora, czyli przedstawienie aktualnych promocji ( art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  6. Dane klientów są przechowywane przez Administratora przez czas trwania programu lojalnościowego. .
  7. Administrator prowadzi monitoring wizyjny w następujących lokalizacjach:

- w S-004 „Ajka” w Skawinie przy ul. Popiełuszki 17,

- w S-420 „Mini Ajka” w Skawinie przy ul. Słowackiego 1.

Monitoring jest niezbędny do zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz klientów i ochrony mienia Administratora.

Dostęp do zapisu monitoringu odtwarzanego w czasie rzeczywistym mają wyłącznie pracownicy upoważnieni przez ADO.

Nagrania obrazu ADO przetwarza wyłącznie do celów zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz klientów i ochrony mienia.

Nagrania obrazu przechowuje się przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania.

  1. Każda osoba, której dane są przetwarzane przez Administratora ma prawo do:
  1. do żądania od ADO dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych (w celu realizacji tych praw klient powinien zwrócić się do ADO drogą mailową pod adresem kadry@skawina.spolem.org.pl lub korespondencyjnie pod adresem: 32-050 Skawina, ul. Słowackiego 1, w korespondencji z ADO należy podać imię i nazwisko oraz nr karty klienta, a także opisać, czego dotyczy żądanie Klienta);
  2. jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – osoba, której dane dotyczą, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (cofnięcie zgody może nastąpić poprzez złożenie wypełnionego formularza cofnięcia zgody w dowolnym punkcie handlowo-usługowym ADO lub poprzez wysłanie informacji o cofnięciu zgody na następujący adres mailowy: kadry@skawina.spolem.org.pl  z adresu mailowego, który został podany przez klienta w formularzu przystąpienia do programu lojalnościowego, w oświadczeniu o cofnięciu zgody należy podać imię, nazwisko oraz nr karty klienta);
  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.